Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

4:59 AM

mesej from caiRo and aLexandria

DiStRiBuTed oleh adie de viRus



salam dan selamat petang


weh, korang camner?sehat ke tak?mst rindu kat aku kan?hehehe..ala..aku tau sgt...
skrg masih awal ag..bwu kol 11 mlm...kat msia skrg dalam kol 5 pagi..emm..tak byk aku nk citer coz tak byk mase aku nk pot pet kat sini...
skrg ngah musim sejuk...setakat pakai sehelai sweater mmg tak cukup la...aku pkai 4 lapis beb...sejuk tahap giler punyer..cume takde salji..sape kate mesir tak sejuk??sejuk la..cume ikot musim jer...
skrg neyh aku dah ade kat cairo...malaysia hall kat Abassiah...location dye tak tau kat mane..aku tak paham jalan dye...
emm...nak tau pasal eGypt, tggu aku balek malaysia k...byk gak aku nk sharing kat korang ape ade kat sini...
haa...k la...
chow!!

6 ketul komen:

Unknown said...

entahlah babe..tgok gambar kau tu macam panas erik..tapi kau kata sejuk..haihh..pelik2..hhaha

Unknown said...

*terik

Clan Kampong said...

haha....
panas dalam sejuk..
jgn lper bw pasir mesir ble blk malaysia
haha

Unknown said...

bawak taik unta sekali..bukti tu..bukti kukuh..

KinosKoko said...

tlong r bwk unta tu balik..

adie de viRus said...

haha..bley je nk bwk balek taik tuh..tp jgn nyesal plak..haha