Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

7:03 PM

ermm..sedeYh yg menimpa

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

salam dan selamat petang...

hari neyh spt biase, hnye aku sowg duk dlm umah neyh..tiade sape yg menemani aku..huhu..tp takpela..aku cekalkan hati gak menempuh idop ini keseorangan..haha....

hari neyh ntah nape aku dpt msj dr kwn aku yg result dah kuar..haa..kuar gak akhirnye..wlaupun dye tak kuar secara rasmi, tp yg penting kene gak tgk result tuh...aku pun open la website u aku...n then aku taip la sejenis kod..pjg gak la..nk menaip pun merangkak-rangkak...tanpe diduga, result aku tu pun terpampang di skrin laptop neyh...waaaaaa..aku tak percaye....jatuh giler pointer aku..huhu..tak dpt nk kekalkan sem lepas..ish..ney gara-gara sbjek micro-p aku dpt D and eng maths aku dpt C....pergh..saket hati aku...sbjek yg laen bley tahan la...ade A, B+, B and B- tak dpt nk membantu...siot ar....malas btol camneyh....

weh geng, korang punyer camner?jgn risau..aku punyer pointer tak lepas 3..hahaha...

k la....chow!!

3 ketul komen:

Unknown said...

aku terus dismissed uitm bhai..lagi lepak je..rilek sudeyh..

Clan Kampong said...

haha,....
lek bro....
ak ase ak lbh kurg ko je la...
wlaupn x kuar lg....
ak dpt ase la
haha...
isau glerrrrrr......

KinosKoko said...

xpe2...
usaha dengan lebih giat lagi (ala2 komen cegu dlm buku rekod tym skolah dlu)