Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

8:29 PM

kami tunggu entry dari kau..

DiStRiBuTed oleh Unknown

korang nak tw..mengurus dan menjaga 2 blog pun macam dah ckup penat..aku ada juga tanya kat kawan2 aku yg manage sampai 5 blog sekali..pastu semua aktif pula tu..aku tanya..kau tak penat ke tulis utk semua blog tu..dia jawab.."i jaga 5 blog,tapi cuma 1 je yg i tulis sendiri,yg lain kan tulis ramai2 dgn kwn2 i,so tak penatlahh.."then aku tanya dia apa sebab dia nk urus semua blog tu juga..dia jwb sebab funn!!then aku terfikir..hurm..betul juga kan..agak fun klu kita ada blog kongsi yg semua sekali aktif tulis blog..tapi..clan kampung punya sgt tak aktif maa!!!tulis lahh apa sahaja ley..mengapa kamu semua macam tak mahu tulis di blog ini??hahah,aku bukan marah..cuma mcm rasa,korang ni nk ke tak nk tulis blog..aku tujukan ni palin2 utk kwn kita nama ikhsan..tulis lahh apa2 ikhsan..mana tw kau punya cerita lagi best bila diterjermahkan dlm bentuk entry..buatlah,kami tunggu entry dari kau..

1 ketul komen:

adie de viRus said...

ntah..mane esan neyh?
penat aku tunggu...ish...