Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

Owhh hai semua cK..perkenalkan ahli baru blog sendra..perkenalkan..!Kueh Makmur..dia ni kira adik kepada !kueh Tart lahh..hahha..dalam blog ni aku cuba nk tulis novel lahh..mungkin merepek..tapi yg penting original dari aku..aku akan tulis sedikit demi sedikit cerita kat dalam novel tu..(perghh berangan..)..tapi ye aku akan buat..hope ada juga yg follow..cerita tu sumpah aku akan keluarkan sepenuhnya ikut imaginasi aku.aku dari dulu macam teringin nak tulis cerita then hope ada org tertanya2 apa setiap kali sambunga utk cerita tu apabila ia bersambung..haha.(cakap terbelit2) ..kira suka hati akulahh nk jadikan cerita tu camane..harap ada yg baca..ni link nya..klik.doakan yg terbaik utk saya.

4 ketul komen:

adie de viRus said...

ko nak sumbat citer pe send??

Unknown said...

citer kembar sorang jadi yakuza sorang jadi mafia.sabarlahh.tak suprise lah nanti kang..

KinosKoko said...

owh..biar aku teka...nnti diorg kn lwn sesama sndr..jadik musuh???
hohohoh

Unknown said...

hahha..sebenarnya takde kena mengena pun lahh mafia yakuza..aku cakap je..alahh..tunggu je lahh..aku takde mood lahh sekarang ni..silap pula bgtw awal2..hehe