Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

9:37 PM

president daH maRah

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

salam dan selamat petang...



ape ek yg aku nk tulis?ish...kekosongan idea la...takde input yg nk aku tulis..hahaha...sbnyer ade, tp still tak bley nk kuar..lembap sungguh otakku ini...

td aku bwu jer on9 facebook...ade la sowg mamat neyh, dye maen pe tah utk kira sama ade seksi atau tak..try punyer try markah yg dye dpt begitu sedikit..berbanding ngan aku..sentiase meningkat..hahaha...seksi ey aku neyh?pergh..patot ar hot...hua9...gurau jer...aku bwu nk serius...dah2..tanak buat lawak ag

emm..aku neyh sbnyer ade bercita2 untuk menguatkan ag otot2 bdn...cume skrg tak menjadi ag...kat kampus, slalu gak petang2 aku g gym...wat ape yg patot..tp korang kene ingat, klau nk wat exercise tuh, mst ade owg yg pakar mende2 camtuh..takot body korang jd pelik n tak normal...

klau aku neyh, takde la sampai nk mkn protien..mahal beb..tak mampu aku..tp rilex sudey..biase2 je dulu..klau ekonomi dah kukuh, bwu la nk beli mende tuh semua..huhuhu....
neyh aku nk share sket pasal korang nk teringin untuk besarkan cheast..aku dah cube...saket gak mule2..tp lame2 ok...utk yg ney, korang mst kene wat partner...mksud aku, mst ade yg backup..sbb korang bukan kuat sgt nk angkat mende neyh...kalu ade partner, sekurang-kurangnyer takde la rase terbeban ape yg korang pegang tuh...

yg pic neyh namenyer barbell bench press...exercise neyh nk kuat kan otot chest korang..




ikot step2 dye...ala..korang g je tgk kat website..byk exercise..
k la..selamat mencube!!

2 ketul komen:

Unknown said...

wahh..entry ni sgt bermaklumat dan maskulin sgt2..bagus adi..kau cool..haha,tajuk kau tak boleh blahh seyh..baguslahh..tajuk dan isi membawa 2 cerita yg berlainan..mcm satu entry dua cerita..best2..

adie de viRus said...

hahaha...
tajuk je tuh...saje jer...
bosan gile kat sini..takde nk wat pape..haha