Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

11:43 PM

akhirNyer

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

salam dan selamat malam


bertemu kita kembali dlm blog neyh..hahaha..thanx sendra coz bg aku laluan utk post sumthing utk mlm neyh..huhuhuhu...
neway, aku just nk bgtau yg aku maybe balek sok..tu klau jd la...klau tak, balek esoknyer...tp yg penting aku tetap balek...jumpe family aku and da geng...aku tau, tanpe aku, korang tak bley idop..hahaha..just kidding....

just nk sentuh sket ape yg aku wat pagi td....
aku bgn seawal jam 7 pagi..oleh kerana cam awl ag, so aku lengahkan tepat jam 8 pg..bgn n g mandi trus...
kol 8.45 g meeting room dengan menaiki basikal...biase je naek bsikal neyh...takde la jauh mane...pas meeting, aku trus g mkn n sampai umah, trus je kemas umah...biar nmpk bersih sket...oleh kerana terlalu rajen, aku cuci la due2 tiolet..bersih beb...hahahaha...takde makcik cleaner mmg payah...sume kene bsihkan sendri..bukan duk ostel, tp umah teres djadikan ostel..mmg best la..privasi..nk wat pape pon bley..huhuhuhu...
pastuh, acap dtg ajak g mkn..so, aku mkn skali ag...hehehe..mmg mok la aku pasneyh... pas balek mkn golek2 kat katil pastu ttdo...bgn kol 5 ptg..smbahyang n trus g jog..seb baek cuace baek... bley ar amk2 angin sket...
balek, keringkan peluh sambil on9 fb...huhuhu...aku terase boring gile coz takde owg..tggal aku sowg je kat line aku..sunyi sepi..gelap gelita...bley dgr bunyi pasir ditiup angin(penipu)....
skrg aku cam hangin sket..tibe2 semut dtg..byk plak tuh..padahal bersih je umah aku..neh mst ujan mlm neyh..sbb sejuk laen mcm...semut mmg camtuh..kalu nk ujan, mule ar dye timbul..cari tempat panas...cari mkanan..cam mnusia gak..tyme ujan tyme tuh la nk mkn...

tu je la kot ape yg bley aku share tuk mlm neyh...
utk yg best2, nanti la aku post yer..harap bersabar...blog dlm pembikinan..akan dibaiki dari semasa ke semasa....

k la..chow!!

0 ketul komen: