Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

10:40 PM

sok aKu dah balek

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

salam dan selamat petang....


hari neyh aku last kat jb and last aku bercuti di negeri johor darul takzim..huhuhu..sungguh sedeyh coz tak dpt menghabiskan cuti bersama korang...aku kene balek awl coz nk kene siapkan sume presentation aku tuh..report tak wat ag..hahaha..pening²..insyaallah, klau aku dah balek dr mesir nanti, klau ade rezeki aku bg ar korang survenier k...huhu...tp aku tak janji...duit tak bwk byk..hahaha....

haa....korang yg tak balek ag, tyme enjoy² tuh ingat la aku yer...huhuhu...sedey gak coz kene balek sane awl²...dush²...

k la...aku chow dulu...

5 ketul komen:

Clan Kampong said...

kiteorg dah tau ko nk balik dah..haha

adie de viRus said...

ye ar..korang mane suke aku lame² kat sini

Unknown said...

mana ada..aku suka je..aiyaa..

KinosKoko said...

hehehe...sensitip2..
selamat jalan...

adie de viRus said...

sendra-eleh....bukan ke ko slalu tertunggu2 kedatangan aku??

kinoskoko-hahaha..tak sensitip.. thanx ya