Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

11:40 AM

gangguan tiDoku

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

salam dan selamat paGi

aku tau korang still tak bgn ag kan..hahaha..weh, bgn la..dah pagi neyh..klau bgn lewat, rezeki tak masok....aku ckp btol neyh..huhuhu..

emm....smpai skrg aku still tertanyer², mane pic utk cLan kamPong?lame dah aku tggu..aku harap, syafiq kene alert ar sume neyh yer...bkn pe, utk mase dpn kite gak..haha..

mlm td ade sesuatu yg mengganggu hidop aku..hahaha...siot ar, 'dye' kacau aku tido...dah la tyme tuh pagi bute..dlm kol 4 pagi...haish..bengang btol la...citer neyh bermula tyme aku ngah nyenyak tido...aku mimpi la kan...dlm mimpi tuh, bpk aku ngah ckp² kat aku...ko nak tau ape bpk aku ckp??

abah : bang, td abah nampak dye jln² kat tpi tingkap tuh...
abah : bang, abah nmpak td dye jln² kat situ...skrg dye ngah tgk abang...
abah : bang, dye jln² ag kat tepi tingkap tuh....

bapak ar...tyme mimpi tuh bley plak bulu rome aku meremang...ngan sejuk laen mcm..so, aku trus terjage dr mimpi tuh...tp mmg la wei, rase laen mcm...sejuk bkn sejuk biase...laen dr yg laen...so, aku ingat mimpi biase...so aku tido balek....pastuh.............

abah : bang, dye jln² ag kat situ..
abah : bang, dye jln² ag kat situ..
abah : bang, dye jln² tgk abang tdo jer....
abah : bang, nk tau tak ape yg tgk abang tuh?
abah : tu pocong tu tgk abang tido...

bederau darah aku.. aku trus tjage ag skali...pergh..mmg tak bley blah..dah la pagi bute..wat takotkan aku jer..tanpe melengahkan mase, aku trus cabut berlari masuk bilek laen..hahahaha... takot wei..aku mmg tak tgk tingkap pun...mmg tak brani...sbb aku yakin bnde tuh ade...jantung aku tyme tuh bdegup kencang..aku tak bley tahan..haha...

mmg aku tak tau nk ckp pe...blank otak aku tyme tuh...seb baek aku berjaya bgn pagi...bgs la..huhuhu...

moral of da story, jgn la tido tepi tingkap..mane tau 'dye' tgk korang tido..hehehehe

1 ketul komen:

Unknown said...

kesimpulannya kau jgn ngada2 nak letak2 cerita hantu weyh..seram dowhh!!