Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

11:41 PM

kat sini nak promotelahh..

DiStRiBuTed oleh Clan Kampong


owh..aku lagi ngade2 buat post kat sini..aku ada terfikir juga perjanjian baru bersama blog ni..apa kata kita semua wajib kan@disiplinkan dirilahh buat entry sekurang2nya sekali seminggu..baru lahh nmpak blog ni macam hidup kan??kalau nak buat entry tak semestinya nk kes luah perasaan memanjang.kita boleh je masukkan pasal agama ke..tazkirah2 ke..yelahh,kita kan kelab qiamulail pasir gudang..(hahaha,aku tiru KKEC)..haa,macam syafiq kata nk masukkan tutorial buat animasi apa semua,gempak tu bhai..aku awal2 bgtw,aku akan cuba yg terbaik nk masukkan lah apa2 yg aku boleh kongsi..dan jgn terjejut ok kalau aku punya entry macam biasa nmpak atau pun pernah baca..yelahh..selaku org yg menguruskan 2 blog juga mestilahh kadang2 kurang idea juga kan..aku kadang2 rasa macam aku ni dah editor urat khabar pula..owhh,aku nk amek kesempatan kat sini nak promotelahh blog kuehtart aku..hope korang boleh lahh perbaiki aku punya blog ni ke,maybe juga boleh buat rujukan kan utk blog kita ni..so yeahh,image pertama aku nk upload utk blog ni ialah blog aku sendiri...hahhahhahahahhahahha



 haa..ni baru aku masukkan print screen je utk header blog aku sikit ahh..ohh,lagi aku nk bgtw yg background dgn header blog kita ni aku buat sendiri..alahhh,biasa2 je,takde ahh apa sngt..guna paint je..ni saja utk permulaan,buka aku tak suka background yg gambar senja tu,cuma aku rasa macam nk hargai kepandaian sendiri ahh..so harap korang boleh terima r ehh..ingat tw,kita buat blog ni utk enjoy dan berkongsi2 pendapat..so kalau aniq nk ajak kita lepak2 malam2 lagi time cuti sem,bykkan sikit kita boleh buat topik perbincangan..lagi aku terfikir mad nur boleh jadi ustat utk blog ni dgn masukkan lahh pasal agama2..bab2 merepek serah kat aku je ahh..kepada aniq,kalau ada gambar yg kau nk kongsikan bersama,uploadlahh dalam blog ni..kalau malas nk menaip,upload gmabar je pun takpe,sebab 1 picture 1000 thought kann???hahaha....




0 ketul komen: