Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

3:35 PM

FiRST eNTRi WaNT To BaCA....jeng3

DiStRiBuTed oleh Clan Kampong


15.25.46 pm-12.12.2009,ni first entri aku...korang x kecewa lagi kan??pasti tidak lebih2 lagi tuan presiden macho..haha..aku rasa korg sume dah kenal aku.aku xdla hot sangat,nak kata macho syafiq lagi segak..adi lagi brader2,md no lagi alim,sendra lagi cool..aku insan biasa,join clan kampong wat mengisi masa2 terluang..skang ni aku kat Restoran Ahmad Khan..mklumlah,mapley yang ada internet service..ni jela yang ada...ok..nantikan post aku yang akan dtg..cau dulu..

3 ketul komen:

Unknown said...

tahniahh aniq berjaya post entry..kuning segala bagai terus font dia..hell yeahh..tahniah brahh.

adie de viRus said...

takpe...bkn cam ko..blue je memanjang

Unknown said...

nak bluehyppo pun salah..apatah lagi nak bluetooth..nk tgok blueray lagi r kann..belum aku tgok deep blue sea..klu aku dgr lagu all rise dari blue..hurmm..ntahlahh..aku sedar siapa aku..