Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

5:33 PM

Berusaha Untuk Lebih Gempak!!!!

DiStRiBuTed oleh Clan Kampong

Assalamualaikum... W. B. T.

Clan Kampoooonggg sumee...!!
and sume mahluk Allah di muke bumi ini...!!
Aku, sbagai Pegawai Tecnician and Construction (pndei2 je...ahakz!) utk Clan Kampong neh...
sdang brusha utk mnyiapkan walpaper gempak,
bena gempak n yg pling pnting LOGO gempak!! untk Clan Kampoongg kiter....!!
oleh itu, dharap brsabar mnanti kdatangan gua yg trcinta...ahakz!
smntare itu, dharap sume mmber2 Clan Kampong yg len dpat mmbuat ssuatu dlu utk Blog neh...
cntohnye... mnghias mne2 yg patot... or msukkan je pepe entry yg brmanfaat... =)

Owh! yea! ku ad cdangan untuk crta organisasi Clan Kampong neh... :

President : Haziq
Naib President(manager) : ?
Exco Prhbungan antara kaum (dalam dan luar ngare) : Ehsan
Exco Teknikal dan Construction : Syafiq and Aniq
Exco Dakwah dan Kerohanian : Md Nor
Exco Menjadikan Ssuatu Lbeh Gempak (MSLG), Sukan, Sosial and Logistik : Adie

err... untuk mnager ku rse kiter lantik sorg pmpn r untuk uruskan kite yg terurus neh...huhu
ajak dy join skli... Clan kampong... gua cadang je... xnk sudah...huhu

oleh itu!!! undi!! jgan x undi!!!!! stuju x stuju bgtaw... kite boley bincang smpai gadohhh..hahaa!!

4 ketul komen:

Unknown said...

oit..apesal aku jadi president pula tiba2 ni??ni siapa yg tulis entry ni??nk kena ni..kau ehh adi??weyh,klu aku jadi president,nanti aku tgok cd blue..tak kiralahh..jdm pun jdm lahh..hehhe..(ni adi sorang je yg faham..)

Unknown said...

owh..kalau nak ada manager tu perempuan,klu aku jadi president ppuan tu kena jadi gf aku..hahahhahahhah

adie de viRus said...

weh..byk la ko nk jdkan dye gf...hahaha
ko dah lupe ke camner kelab neyh ditubuhkan?ko ag mau melanggar syarat dan terma kelab neyh..haish...

KinosKoko said...

gadoh gadoh gadoh....
hahahahaha