Clan Kampong

Jadikanlah zaman Remaja Rasullullah S.A.W & Para Sahabat sebagai ikon Remaja kita...! (^_^)

8:07 PM

berakhirnya haRi eSok

DiStRiBuTed oleh adie de viRus

saLam dan seLamat petang


berTemu lagi kita dlm ruangan blog cK kiter neyh...emmm.aku rase blog neyh still ag sunyi coz ade dua org ag tak melaporkan diri secarah sah...dimanakah mereKa?kemana meReka menGhilang? penat dah aku tunggu...hahahaha...biarkan la...pandai² la diowg nk idop..masing² dah bujang... bujang ke??hehehehe..tnyer la diowg sendri....

syafiq, pe kate klau ko wat banner utK meriahkan ag blog kiter neyh?neyh skadar cadangan dr aku jer..dr ko duk termenung n tension je setiap mase, baek ko wat mende yg berfaedah..yg dpt tenangkan otak ko balek....hahahaha...ney cadangan aku jer....

aku rase, perlu gak kite tubuhkan satu badan berkanun(chewaah)..mksd aku, tubuhkan satu organisasi yg dpt mentadbir blog kite neyh...segala perancangan akn menjadi lebih teratur disamping mewujudkan ahli² yg berdisiplin dan disegani...sehubungan itu, ape jua bntuk iklan, memo, dan laen² perlu melalui saluran yg betul spt meletakkan dlm blog kite neyh...ish, skema giler ayat aku..hahahaha....

mdno, ko tak perlu risau..aku akan menjaga segala tatasusila ketika menulis teks dlm blog neyh...segala ayat² yg terkandung termaktub dlm kamus dewan edisi kelima....

sendra...atau lebih dikenali sebagai ahmed sendra, aku mengisytiharkan pada masa ini, tarikh ini, hari ini, secara sukarela dan tanpa paksaan drpd mdno, ehsan, syafiq dan aniq, aku ingin mengumumkan bahawa anda dilantik sebagai preSiden kelab cLan kaMpong ini...segala tugasan haRuslah ko pikul dgn baek dan ktowg berharap sgt segala aktivity yg dibuat adalah secara telus tanpa ade kompromi...ingat...ko ingat tak neyh??ish....

klau nk adekan meeting, bgtau awal k...aku bley tggu....

tu je kot msj aku untuk kali ini...klau ade mase ag, aku akan bgtau....

k la...chow!!!

4 ketul komen:

Unknown said...

ok,aku nak tgok cd blue skarang..nak jadi jdm sekarang juga..

adie de viRus said...

send, jdm tuh mende??hahaha

KinosKoko said...

cd blue tu apa???ahahahahaha

adie de viRus said...

sendra- ko neyh...jgn pengaruh budak la..ish..jahat gile ko...

kinoskoko-jgn layan dak tuh..huhuhu
tnyer la dye...